Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: all set
Data: 2009-09-04 21:30:05
Absurdas ne absurdas, bet kiekvieno poreikiai skirtingi.

Nu LT dydziai drabuziu kurie man patinka tai S M :) toks jausmas, kad
Lietuvoje tik neuzaugos gyvena. Ispardavimai irgi juokingi. Padidina kaina
ir numeta iki normalios (dazniausiai). Uztenka i aprangos isparduotuve
nueiti Jasinskio g, Vilniuje. Jeigu daiktus daugiau negu metus laiko su
nesveikom kainom, tai kur logika?

Siaip ne i tema, patiko man JAV isparduotuvej taikytas modelis: daiktai
menesi laiko numazinta kaina, o po menesio kaina mazinama kas savaite po
25%. Jeigu per 4 savaites kazkaip nenuperka, tai atiduoda labdarai :))))