Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: Audrius K.
Data: 2009-09-09 09:30:42
"all set" <allset@inbox.lt> wrote in message
news:h7rm2v$m5f$1@trimpas.omnitel.net...
> nezinau, tas metzinger man pasirode toks prastokas. Specialiai ten
> vaziavom, bet kazkaip nu neradau nieko. Aisku, gal man visokie hugo boss
> kostiumai nereikalingi :) O ir kainos ne tokios ir mazos :(
> Jeigu Pandorf'as toks pats, tai irgi manau nieko gero.
>
> Siaip iki siol tikrai geram outletu miestely teko buti tik JAV,
> Masaciusetse

Teko keliuose outletuose buti JAV (WI), tai Pandorfas man daug
geriau....Nelabai ten yra ka JAV outletuose pirkti... Kokybe daugumos rubu
prastesne, deja.  Nebent nori sh..duvos pigiai.  O ir kainos daugeliu atveju
ar outlete, ar eiliniame mole tos pacios....
Audrius K.
P.S. Pabandyk, pvz, JAV outlete nusipirkti Goretech'ksine  striuke...