Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: all set
Data: 2009-09-09 20:22:12
nu butent tokio stuffo nepirkau, bet pamenu batai, rubai, sportines prekes,
nusipirkau, tai kai ka iki siol trinu. Del molu kainu - kartais taip kartais
ne.
Turbut priklauso nuo to, ko ieskai. Metzingeryje, tiesa ziema bandziau
ziuretis slidinejimo drabuziu, tai kainos tikrai nedziugino. bet gal tiesog
per daug tikejausi :)

Siaip geriausia (bet nebutinai) tai i koki londona per ispardavimus koki
savaitgali pasiemus, tai ir pasikulturinti siek tiek ir apsipirkti.