Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: -o-o-
Data: 2009-09-04 13:36:33
nu gal cia ne visiems taip, kaip tau nutiko? :) As pvz Lietuvoj ~2005
pirktus Nike ir 2008m pirktus Adidasus (bo jau uz..so Nike), tai  po siai
dienai abu kaip vos nesioti, nors kone kasdien su jais i lauka einu. Uz
pirmus mokejau 180Lt, uz antrus 150Lt - aisku, pirkau per ispardavimus.
Abudu buvo pirkti is Adidas parduotuves, esancios Pilies g-ves pradzioj. Toj
parduotuvej tikrai neblogi ispardavimai buna.