Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: all set
Data: 2009-09-04 21:25:35
nezinau, tas metzinger man pasirode toks prastokas. Specialiai ten vaziavom,
bet kazkaip nu neradau nieko. Aisku, gal man visokie hugo boss kostiumai
nereikalingi :) O ir kainos ne tokios ir mazos :(
Jeigu Pandorf'as toks pats, tai irgi manau nieko gero.

Siaip iki siol tikrai geram outletu miestely teko buti tik JAV, Masaciusetse
kazkur. Nu ten kainos buvo superines ir daiktai normalus... O noretusi ir ES
ka nors gero zinoti