Tema: Re: kur skrist apsipirkti :)
Autorius: Anita
Data: 2009-09-14 10:14:07
ten, kur as buvau, nelabai tikra kinija pavadinsi.
Honkongas.
ir kaip tu sakai, normalia parduotuve surast reikia ir laiko, ir kantrybes
ir... noro tampytis po ta turgu gatvese visa diena jei ne ilgiau.
nezavi manes tokia perspektyva
tiesa Esprit oqutlete buvau. patiko.

o kas yra ten normalus miestas? :) ir normali parduotuve? nes.. labai jau
kitokios ten tos normalios parduotuves. nebent man taip pasirode