Tema: Re: EN-LT/ LT-EN įkainiai?
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-10 12:16:21
:)

Dėl EN kainų patirties turiu nedaug, bet dėl DE tos maksimalios - ne
kosmosas, su keliom sąlygom - jeigu užsakovas yra ne naujas rinkoje
biuras su gerais klientais, tekstai yra tikrai sudėtingi _IR_,
svarbiausia, atsiskaitoma ne žodžiais, bet norminėmis eilutėmis. Apie
tai, kad tokiu atveju kaina gaunasi geresnė, jau čia vieną kartą rašiau.

Kadangi norminės eilutės - daugiau mažiau vokiečių specifika, kurios,
deja, jie vis labiau atisako, tai EN gal tai ir negalioja.

Jei atsiskaitoma žodžiais, 0,15 - 0,18 EUR teoriškai galima išpsausti iš
tiesioginių klientų. Teoriškai dėl to, kad tiesioginių klientų kalbų
kombinacijoms su LT praktiškai tarptautinėj rinkoj nėra. Tikrai mokūs
klientai paprastai turi užsakymus vertimui į keletą kalbų (nebūtinai to
paties teksto) ir savo vertimų skytius yra seniai "išoutsorcinę" į
vertimų biurus.