Tema: Re: nešėti
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-04-20 09:55:07
Kilstelėti, pirstelėti :)

Man kažkodėl dar šovė į galvą (perkeltine prasme), kad vis dėlto turi būti kai ir tame eilėraštyje „panešėti“ (nuo
„panešė“), nes „panėšėti“ yra nuo žodžio „panašus“, pvz., „tai nepanėšėjo į lengvą užduotį“ (tai nebuvo panašu į lengvą
užduotį).

Kita vertus, kažkuo tie žodžiai yra susiję (neturiu laiko dabar giliai kapstyti), nes juk šnekamojoj kalboj sakom „ji
užneša į savo sistrą“ (ji panaši į savo sesę).

Ar aš čia kažką nusišneku?