Tema: Re: used to vs Past simple
Autorius: Ruta
Data: 2009-02-19 09:54:35
Vytautas schrieb:
  Kitaip tariant nebutina buti
> "native speaker", kad turetum kalbos pajautima.

"Kalbos jausmas" kaipo toks tikriausiai yra daugiau mažiau įgimtas
dalykas. Tik gimtosios kalbos atžvilgiu jis yra ilgai, o svarbiausia -
pačiu imliausiu kalbai laikotarpiu - šlifuojamas, todėl gero rezultato
tikimybė yra nepalyginamai didesnė, nei mokantis užsienio kalbos specialiai.

  Taciau asmuo kuriam kalba
> gimtoji gali zinoti, kad tam tikra forma nevartojama, bet nemoketi
> paaiskinti kodel : ) : ).

Tą aš ir vadinu "kalbos jausmu" :) O va kai baigia magistrantūrą, tai
tada jau žino (ar bent turėtų žinoti), ir kodėl :))