Tema: Re: used to vs Past simple
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-02-18 20:53:14
Kai pramoksi anglų ir pasitrinsi tarp gimtakalbių ilgesnį laiką, pajusi daug niuansų.
Daug reiškia ir bendras situacijos kontekstas.

Kaip sako Gintautas, "exposure is the key in this case".

Aš, pvz., jei kalbėčiau apie mirusį draugą, sakyčiau "was", jei apie tokį, kuris nuviliojo mano žmoną, sakyčiau "used to
be". Bet čia jau situacijos kontekstas.