Tema: Re: used to vs Past simple
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-02-18 23:59:34
> Nori pasakyti, kad su 'was' reiškia, kad jis jau užsilenkęs? O 'used to
> be' kad dar gyvas??

Žinai, gerai pagalvojus, tai iš tiesų semantiniai niuansai į tą pusę.
Nebūtinai užsilenkęs, bet tiesiog pasikeitęs pobūdis.

Imant pateiktus saknius:

„There was a hotel near the airport, but it closed a long time ago“ —
šitas man atrodo teisingesnis.

„There used to be a hotel near the airport, but it closed a long time
ago“ — galimas variantas priklausomai nuo konteksto, bet šiuo atveju
used to be man labiau žiūrėtųsi, jei iš to viešbučio padarė kokį
restoraną, o ne jį uždarė. Ir net tuo atveju labiau norisi konkretesnio
nurodymo: ne „there used to be a hotel“, o kažko panašaus į „This
building used to be a hotel…“.

„Jim was my best friend, but we aren't good frends any longer“ –
čia atvirkščiai: „was my best friend“ man labiau klijuotųsi su kokiu „at
school“, o su „we arent good friend any longer“ man būtent labiau
patinka šitas variantas:

„Jim used to be my best friend, but we aren't good frends any longer“

ic
--
http://rimantas.com/