Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: Baldocer
Data: 2009-04-08 23:28:21
del velavimo darbe (atlikt darbus) tai cia yra 1 grynai lietuviskas
niuansas, dauguma darbdaviu yra grubiai tariant kraugeriai,  atlieki darba
greiciau nei tikejosi darbdavys/virsininkas jis dazniausia iskart uzkrauna
kita, ta atlieki greitai jis dar dar dar ir taip ant tavo galvos gali kraut
iki begalybes kol nustekens negyvai o dazniausia (ne visada) alga arba
nekyla nuo to arba kyla neproporcingai mazai, motyvacija nuo persidirbo
mazeja, taip tesiais iki tol kol darbininkas bite-maja susipranta ir
"normalizuoja" savo darbo tempus.
p.s. cia nesakau kad visi tokie darbdaviai bet situacija gan daznai
pasitaikanti lietuvoje

"Fwd" <fwd@one.lt> parašė naujienų news:gqq2rn$875$1@trimpas.omnitel.net...