Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-30 12:23:45
Siulantys naudotis Rytu ismintim gal galetu atsakyt man i toki paprasta klausima:
   Kodel rytieciai pagal savo super teisingas filosofijas, teisingus mastymus nesusikuria
sau vietoj bepiniginio rojaus, o masiskai skverbiasi i "prakeiktus vakarus", uzkrestus
neteisingom filosofijom? Kodel i Amerika braunasi japonai, kinieciai, visokie malajieciai,
meksikieciai. Kodel tukstanciais zusta vandeny bandydami prisikapstyt prie Australijos,
Italijos ar Ispanijos krantu?
   Kodel filipinieciai nuo mazens moko vaikus anglu kalbos, su ta intencija kad uzauge
turetu galimybe bent kelis metus padirbt UK ir jei nuskils, shansa isteket uz vietinio ?