Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: Dex
Data: 2009-03-30 20:20:17
nekonkretinsiu, nes neturiu jokio tikslo kazka reklamuoti.

Paaiskinsiu savo minties vingi. mano giliu isitikinimu, didzioji
siuolaikiniu vyru parkiu dalis - pinigai. (gal but klystu, bet anyway).
Ta prasme visi sitam thread'e pavardinti dalykai - mano kuklia nuomone
susiveda i pinigus. T.y. ju buvima/nebuvima ir ju siekima. Pats ju
nesveikas siekimas yra niekur nenuvedantis ir human-destructable.

Tai, kad mases verziasi i vakarus, dar neirodo, kad ismintis neteisinga
ar ji neveikia. Ten pilka masovke is esmes nesiskiria nuo musu, ir ta
vakarietiska uzkrata kramto taip pat sekmingai.

Niekur nekalbejau apie streso nuemima. Taip pat negaleciau teigti, kokia
ismintis ar filosofija padetu ji nuimti. Padetu gal vaistai.
O teisingai pakreipus savo mastyma, stresas tiesiog negali atsirasti.
Manau, kad geriau salinti priezasti, o ne pasekme.

Kas liecia filmus, tai panasu kad pats ir esi psisiziurejes visokio
plauko, o is ties nieko konkretaus ir nesi ciupinejes.