Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: Dex
Data: 2009-03-29 21:48:49
+ sportas prie viso sito tikrai nepakenks.
+ plesk akirati - ivairios rytietiskos praktikos ir filosofijos. Jos
visiskas antipodas vakarietiskos vartotojiskos pinigu religijos.

+ nesvaistyk jegu (nepyk, nepavydek, zodziu nesiparink.)

Kai prades imti nerimas, prisimink auksine taisykle - svarbiausia
nesiparinti.

Dex