Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: edzhy
Data: 2009-03-30 07:05:54
Neuronus gamina pacios smegenys... taip kad, ta kieki eina atstatyti :) tik
idomu kiek laiko tai gali uztrukti, bet ju mazejimo simptomai visai kitokie,
cia jau skaitosi neuropatologija. Is savo patirties galiu pasakyti, kad daug
ka lemia, kaip jau minejau: mityba (daug skysciu, pakankamai koloringas
maistas, praturtintas vitaminais), sportas (megejiskas - as pvz begioju,
dirbu su lengvais svoriais, baseinas, pirtis), darbo/poilsio rezimas (gristi
pavarges, tada kazkaip net nera jegu parintis, po to treniruote ir
prazvaleji, tas malonumas irgi ramina nervus, bet cia turbut pas kiekviena
invidualiai. Kadangi mane kankino nerimas, su juo kovoti sunkiau nei su
siaip "parkem", tad tenka ir vaistus gerti, be ju turbut net nebuciau
prisivertes vel pradet sportuot, nes atrode, kad sirdis per gerkle iskris po
maziausio fizinio kruvio, tokia vos ne grandinine reakcija. Svarbiausia, kad
supratau priezastis :) kaip cia kazkas minejo, ugdausi imuniteta visom tom
nesamonem, bet tai yra tikrai sunki pamoka. Teko skaityti kad pirmi ciakru
atsiverimo pozymiai butent ir yra nerimas, depresija ir pan. kadangi tada
zmogus pradeda ieskoti galu, kodel, kaip, kam ir t.t. :)

"shimtas kinieciu" <theroyalwe@news.omnitel.net> wrote in message
ai ir dar. neigemos emocyjos yra blogis. jos tipo naikina neuronus. o ju anu
kiekis tipo ribotas. baiksis ir viskas nafik. labeusei saugotinas organas
tie neuronai jeigu taip grubei.
vienzo verceu kultivuoti teigemas emocyjes ;)