Tema: Re: Nervu "stiprinimas", stresiniu situaciju ignoravimas
Autorius: Fwd
Data: 2009-03-30 12:19:51
Pirmiausia reikia žiūrėti iš kur kyla tas stresas. Skaičius iš lempos, bet turbūt 80% žmonių turi problemų dėl self-organaizinimo. Tai yra organizacinių procesų savo gyvenime trūkumo. Žinau n žmonių, kurie pastoviai vėluoja. Viską vėluoja :) Nueiti į darbą, priduoti projektą, susitvarkyti namus, .... . Ir visa tai vyksta pastoviai, tendencingai, nepriklausomai nuo duoto laiko. Pastovus stresas, pastovi įtampa, pastuvus lėkimas kažkur. Toks gyvenimo būdas tikrai sveikatos neprideda. Ir dar įdomus pastebėjimas - tokie žmonės VISKĄ vėluoja po kažkiek. Arba minučių tikslumu suspėja. Atrodo imtum ir užduotum klausimą - kodėl nepadarai darbų pusvalandžiu/valanda/diena anksčiau? Tada gi niekur lėkti ir skubėti nereiks, visi darbai bus tau prieš akis, o nesivilks iš paskos. Tai va, šitą dalyką reikia sugebėti, o ne kiekvienas nori/moka/gali/... tą padaryti.

Problemos esmė paprasta - žmogus savo samonėje (labai gerai tiktų palyginimas su RAM atmintimi) sutalpina tik ribotą kiekį dalykų. Negana to, samonei pastoviai reikia pastoviai per visus tuos dalykus pereiti (a la thread/process switchinimas), kad ko nors nepamirštum. Dėl to atsiranda nuolatinis NERIMAS ką nors pamiršti. Kuo daugiau dalykų (pasiruošti paskaitai, parašyti ataskaitą, nupirkti pieno, šeštadieniui nusiplauti mašiną, nusipirkti batus, susirasti info, sužinot filmo laiką, ....) reikia padaryti, tuo didesnis bardakas galvoje. O šiais laikais informacijos ir darbų kiekiai milžiniški. Kad viską sudėlioti į vietas, dirbti darbą be streso, niekad nieko nepamiršti, reikalinga efektyvi SISTEMA, kuria visiškai pasitikėtum. O čia jau ir prasideda visas lifehack'inimas..