Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-29 15:20:52
O as nenoriu nei i siaure nei pietus, o noriu pervaziuot dviraciu bent per Europa, jei
butu pakankamas finansavimas. Paskaiciavau, kad reikia nemazo pinigo  ;(
  Pamokslai pamokslais, bet tai yra neisgalvotas realus dalykas ir daug kam buna. Tik ne
visi pasiryzta padaryt "Reload". Iprastas komfortas.. siltas radiatorius, sofa, vonia,
klaviatura.. shaldytuvas -  mikrobange.
   Vienu metu pastebejau, kad nebegaliu dirbt iprasta megiamiausia darba. Galiu prasedet
visa diena prie stalo kaip apuokas ir nei krust. Biski persigandau, kaip cia yra . Bet po
kurio laiko isgirdau senus pazistamus skundziantis tuo paciu. Aha!, galvoju, reiskia, cia
ne vien mano "depresija" . Ne dykai psichologai sako, kad viena darba negalima dirbt
ilgiau 7 metu. Del zmonos negirdejau taip sakant ;)