Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-03-29 14:33:59
Budamas 7 metu sirgau plauciu uzdegimu. Kritinej situacijoj pragulejau be samones beveik
para. Koks dar cia bendravimas? Nebent su angelais. Jei ne deficitiniai tuo metu vaistai,
buciau toliau bendraves su Sv. Petru.
  Pabudau vakare sveikas. Bent man taip atrode, nors pora savaiciu palaike ligoninej.