Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-29 14:47:28
taip, laikas keiciasi ir vargsas tas, kam nepavyksta keistis kartu su laiku
ir priimti tuos pokycius kaip neisvengiamybe.

Viena vakara netycia per radija nugirdau pastores minipamoksla. Ji ten
pasakojo apie viena moteriske, kuri staiga mete seima ir namus ir, atrodytu,
puikiai sutvarkyta gyvenima ir issibelde su kazkokia ekspedicija i siaure ar
i pietus. Aisku, cia ektrymas, bet mintis pastores buvo tokia, kad daznai
zmones negali buti laimingi, nes nesugeba atsisakyti to, kas juos kausto.

Ir mano, kad geriau zvirblis rankoj, negu jautis lankoj. Nors dazniausiai ir
tas zvirblis jau seniai is rankos purptelejo, o mes tebelaikom ja sugniauze.
Mano galva, viso gyvenimo esme yra, kad viskas turi pradzia ir pabaiga, su
visom is to isplaukianciom gerom ir blogom pasekmem. Ir jeigu kazkam neleidi
baigtis, tai nereiskia, kad tai tesis kaip kazkada anksciau. Tai tik ilgiau
merdes. Ir neleis pradeti kazko naujo.

Ir nera cia kazkas labai sudetingo ar tik tau vienam vykstancio. Tai
elementaru. Tas sudetingumas priklauso nuo tavo poziurio i ji, o ne nuo
objektyvaus vyksmo. Ir tik nuo taves tai priklauso, ar tu raudosi, kad
viskas ne taip, kaip buvo, ar pameginsi rasti savo vieta pakitusiomis
salygomis, o gal imsi ir pats jas pakeisi