Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: Geradarys
Data: 2009-03-27 14:24:23
Nuosirdziai dekui uz pastangas ;)
Bet turbut paliksiu sau arba psichologui (tik beda kad ir juom sunku man bus
tiket)  visas priezastis ir visu kitu ivykiu rutuliojimasi... Na suprask,
jei prireike tiek laiko pripazint kad reikia man jau pagalbos, jei jau
pradejau ieskot pasichologo, o tai nebuvo lengva prisiverst, na o
apsinuogint pries visus kazkaip jau per daug... Beje, ir taip bijau eit pas
psichologa, bijau kad nepasidaryciau dar blogiau, nes - o jeigu nusivilsiu?
Tai kazi ar beprisiversiu eit antrasyk... Tokiais atvejais sunku kuom ir
betiket, bet zinau kad reikia kazka daryt, tik tiek kad pavargau pats
kapstytis, o be profesionalios pagalbos nebetikiu kad isiveiksiu, jau
bandziau tikrai nemazai ivairiu budu gryzt i vezes. Beje, seniai
nebestudijuoju, dirbu.