Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: Reaver
Data: 2009-03-29 00:15:20
Jei tau butu tikrai depresija, tai abejoju ar pats ieskotumeis pagalbos ir
kazkam ryztumeisi. Manau tiesiog yra (?) siokiu tokiu problemu, kurias
reiktu kazkaip ispresti, bet kadangi problemu sprendimo pats nerandi, taigi
reikia zmogaus, su kuriuo galetum apie visas savo problemas pasneketi ir
rasti problemu sprendimus.

Sakai turi antra puse ir kyla problemu? Nemanai, kad reiketu pradzioje apie
viska su ja ir pasneketi/issipasakoti, o tik po to leist pinigus vejais uz
pasnekejima su svetimu zmogum apie jam nerupincias problemas? Po ilgo ir
atviro pokalbio, galbut issiaiskintumete esamas problemas (o gal paaisketu,
kad problemu nera, o tu tiesiog isikalbi ir galvoji, kad turi kazkokiu
problemu?) ir ju sprendimo budus.

P.S. Tikras ligonis negalvoja, kad yra ligonis. :-)