Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: Ruta
Data: 2009-03-27 20:19:36
Pagal kraujo tyrimus ar šlapimo sudėtį tai ne. Bet šiaip jau yra visa
eilė simptomų, kurie gana vienareikšmiškai apibrėžia diagnozę.

Taip pažiūrėjus, tai praktiškai bet kokia diagnozė yra subjektyvus
gydytojo vertinimas, tik tiek, kad jis gali - priklausomai nuo sutrikimo
- daugiau ar mažiau remtis kokias nors tyrimais. Ir šiuo požiūriu
psichiniai sutrikmai yra pačioje, kaip čia išsireiškus, mažiausiai
apčiuopiamoje skalės dalyje.