Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: ALORA
Data: 2009-03-29 13:38:09
tie simptomai vienodi daugeliui įsikalbėtų "ligų". Jų išraiška visai
nepriklauso nuo jų stiprumo, o nuo individo sugebėjimo juos išreikšti,
įvardinti ir juose "virti". Taigi, ta apčiuopiamoji skalės dalis priklauso
ne nuo sutrikimo, o nuo sutrikėlio sugebėjimo ir noro leisti tai apčiuopti.
Todėl, mano manymu, visiškai nekorektiška depresiją vadinti liga, kaip vėžį
(kuris nepriklauso nuo žmogaus valios) arba manyti, kad depresiją galima
pagydyti kaip ligą (be žmogaus valios). Pritariu Reaver, kad Geradarys
neturėtų tikėtis "lengvo būdo", kad jo problemas išspręs kažkoks
psichologas. Jam tikrai nepalengvės, jeigu jis sužinos, kad jo problemos su
antrąja puse kyla dėl to, kad vaikystėje tėvas jį pavadino užpakaliu, o mama
privertė suvalgyti prisvilusią košę. Arba, gal jam ir palengvės, bet tai
dabartinės problemos neišpręs. Ir, kadangi jis žino, kur ta problema, tikrai
geriausia būtų aptarti ją su antrąja puse, kaip ji tai mato. Galbūt
pasirodys, kad į psichologą kreiptis (jei apskritai) reikia ne jam vienam, o
abiems, kaip šeimai.