Tema: Re: Psichologo Kaune
Autorius: nw
Data: 2009-03-27 15:20:37
nu ziurek kaip tau patogiau. Patyrusio psichologo tikriausiai nelabai kuo
nustebinsi,
o nusivilt ar nenusivilt tai ziurek trypciojimas vietoj ar ka duoda? Manau
geriausiai
tavo padeti supras kas pats pergyveno panasius sunkumus.
Man tai nesunku garsiai pasakyti - taip, turejau bedu, sedejau
pshichologineje duobeje,
bet dabar berods sekmingai is jos lipu :)