Tema: Re: skiepu nuo gripo efektyvumas?
Autorius: ufonaut
Data: 2011-01-21 17:58:30
Nesuprantu ka is vis nori pasakyti. Gripas nereiksminga liga, jai
nereikalingi efektyvus skiepai (jei toke yra/butu)? Ar apskritai gripo
viruso nera, tai tik hipoteze, kaip elementarioji dalele, egzistuoja tik
formulese.

Tai tu cia irodineji, kad neimanoma susieti gripo viruso su velesnem
komplikacijom ir mirtimi. Jei neatliekamas tyrimas, nereiskia kad
organizme nera viruso.

O jei rimtai, jau radau info kurios ieskojau... Labai apibendrinus ir
grubiai tariant, vakcina sumazina mirtinguma apie 40% (gripo sezono
pradzioje  daugiau, pabaigoj maziau). Bet kaip ir minejo Ruta, tas
skaicius neatsizvelgia i tai, kad besiskiepijantys zmones ir siaip
labiau rupinasi savo sveikata.