Tema: Re: skiepu nuo gripo efektyvumas?
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-21 13:39:08
statistika yra tam tikrų sutartiniais metodais apskaičiuojamų duomenų rinkinys, tinkantis tam tikrai grupei objektų ar subjektų, bet
iš esmės galintis netikti nei vienu konkrečiu atveju. O reikalinga ji tam, kad tvarka būtų ir būtų galimybė kontiuperiškai apdoroti
ir kontroliuoti iš prigimties nekontroliuojamus dalykus. Statistika (o statika tai kas be ko:) nėra blogai. Bet kai kas nors bando
sužinoti, ar paties kepšes nuo gripo remdamasis statistiniais duomenimis, tai ką aš žinau :)

"Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:ihbir5$trs$1@trimpas.omnitel.net...
> logiškai iškiltų klausimas: nafiga jam ta statistika, jei ji tokia vartaliojama?  ..
> ..    ar statika ?

>>> 1. nedidelio vaidmens (ppr.be žodžių) atlikėjas.