Tema: Re: skiepu nuo gripo efektyvumas?
Autorius: ufonaut
Data: 2011-01-21 17:02:13
Chuinia kazkokia. Per daug moteriska logika, tiksliau nera logikos.

Tai reikstu, kad apskritai negali buti irodyta, kad skiepai veiksmingi
ir reikalingi. Gi net nezinom ar zmogus sirgo gripu ar ne. Ka jau kalbet
apie ligos sunkumo ivertinima ir skiepu poveiki.

Kodel pernai buvo daromi tyrimai del kiaules gripo? Koks skirtumas
gripas ar ne, ir koks gripas, zmogus juk nemirs nuo jo. Svarbu sugaudyti
plauciu uzdegima :) :) :). Bet turbut ir nuo plauciu uzdegimo
nemirstama.. o nuo plauciu nepakankamumo, ar kitu komplikaciju.