Tema: Re: skiepu nuo gripo efektyvumas?
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-21 10:48:01
:)))
myliu žodynus

Bet Budulis teisus, statistiką galima vartyt kaip nori. Ir stopūdovai statistiškai nuo gripo dar nieks nemirė. O ar pneumonija ar
koks endokarditas išsivystė kaip gripo komplikacija - tai galima tik numanyti, bet ne įrodyti. Net jeigu žmogelis prieš tai ir sirgo
"gripu", jeigu tas gripas nebuvo įrodytas tyrimais, tai galėjo būti ir kitas virusas, tuomet komplikacija netgi nėra būtent gripo
komplikacija. Nu bet tam tikri žmogai nori statistikos ir mano, kad vat jie tai jau kažką iš tos statistikos išsirutulios, kai tuo
tarpu visas pasaulis to nesugeba :) Nujo, išskyrus delfį ir kitus "oficijozus" :)