Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: CatBlack
Data: 2010-07-15 13:17:24
Neatitinka, nes nera patvirtinimo, kad jis vaistas. Kad tu ji vadini vaistu,
sorry, tai ne patvirtinimas.
Senoves egiptieciai gana placiai kaip vaista naudojo krokodilu ismatas, so
what?

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message

2010.07.15 11:14, CatBlack rašė:
> Zmones sako, kad ir slapimas gydo. Bet kazkaip liezuvis neapsivercia jo
> vadinti vaistu.

Man ir nesiverčia :)

> Nemanai, kad pirmiausia, reiketu gauti patvirtinima, o tik paskiau kazka
> teigti? Cia ne teise, kur nekaltumo prezumpcija galioja.

Taip, manau. O ką aš teigiau, gal patikslink?.
Čia tamsta teigia (arba neigia, kaip patogiau) :)

> Beje, vaistas yra aiskiai apibrezta savoka.

Puikiai tai žinau. Todėl sakau, kad jį galima vadinti vaistu.
Čia problema kyla ne iš kriterijų vaistui apibrėžti (nes Kudzu ATITINKA
vaistų kriterijus), o iš to, kad jų poveikis turi būti įrodytas. Tamstai
tai neįrodyta, o man, (jei kinai vartoja ir tai yra jų tradicinės
medicinos vaistas), yra geriausias įrodymas.

Čia jau man primena diskusija su Toxiu, kad akupunktūra yra
rimta/nesąmonė. :)

Dex