Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: bzik
Data: 2010-07-15 11:46:42
Manau siais laikais daug lengviau stumt skambaus pavadinimo mistifikuoto papildo reklama, nei irodyt jo realu poveiki klinikiniais tyrimais (kur didele tikimybe objektyviai susimauti :). Pagaminau > pardaviau. Neperka > isbraukiau is asortimento su mazais nuostoliais.
As neabejoju, kad kazkoki poveiki organizmui turi bet kokia i ji patenkanti medziaga. Taciau teigti, kad tabletes is savitarnos skyriaus gali isgydyti priklausomybe tera drasus marketinginis zingsnis.