Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: Dex
Data: 2010-07-14 16:50:03
Tai aš ir sakau, atsiliepimo niekas REALAUS neparašė, nėr iš ko išvadas
daryti :)

O kad papildas galėtu TEORISKAI padėti, tai net neabejoju.
Tradicinėje senojoje medicinoje medus buvo naudojamas, kaip priemonė
atpratinti alaus mėgėjus nuo alaus. :)

Tiesa, įtarimu man kelia tai, kad KUDZU ale padeda nuo alkoholio IR
tabako priklausomybiu. Bet gal but pasigilinus giliau paaiškėtų tokių
teiginių pagrįstumas.

Dex