Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: bzik
Data: 2010-07-15 07:54:17
ir kaip tu manai, kiek is 1% pripazinusiu, kad jie alkoholikai imsis vartot maisto papilda, tikedamiesi pasveikimo?
Ar manai kad daug gerianciam zmona vietoj vitaminu duos ir jis nuo ju mes gert?

Mano manymu masalas lengvatikiams, turintis poveiki, kaip ir skelbimuose pasitaikantis metodas pasalinantis priklausomybes 99% besikreipusiuju. O kiekvienam nepatenkintam po to gali pasakyt, kad jis tas veinintelis, kuriam nesuveike :)