Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: CatBlack
Data: 2010-07-15 09:25:56
Realus dalykas yra tas, jog tai nera vaistas. Su juo niekas jokiu klinikiniu
tyrimu neatlikinejo. Ir tai, kad jis padeda kinieciams, tai dar ne irodymas,
kad pades europieciams.

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
Tai aš ir sakau, atsiliepimo niekas REALAUS neparašė, nėr iš ko išvadas
daryti :)

O kad papildas galėtu TEORISKAI padėti, tai net neabejoju.
Tradicinėje senojoje medicinoje medus buvo naudojamas, kaip priemonė
atpratinti alaus mėgėjus nuo alaus. :)

Tiesa, įtarimu man kelia tai, kad KUDZU ale padeda nuo alkoholio IR
tabako priklausomybiu. Bet gal but pasigilinus giliau paaiškėtų tokių
teiginių pagrįstumas.

Dex