Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: Uu
Data: 2010-07-14 16:52:57
2010.07.14 16:34, Volcano rašė:
> labai logiskai pasakei, bet as klausiu visai ne to, o konkreciai apie
> situos tariamus "papildus' gal atsiliepumu kas girdejo, gal pliatku, gal
> teigiamu gal neigiamu. Gal tai fuflo, o gal padejo kam, ka daktarai
> kalba Ir t.t
> bandziau internete atrsiliepimu ieskoti , apart pora delfije neradau, ir
> sumasciau cia uzklausti. :) vat tep va :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Kudzu

Kinų liaudies medicinoje šis augalas naudojamas nuo pagirių. Jei tai
būtų efektyvus vaistas nuo alkoholizmo - tai nebereikėtų kitokių gydymų.

Na iš kitos pusės, kartais užtenka placebo, kad žmogus įveiktų savo
priklausomybę ar ligą. Nusiteikimas dažnai svarbiau už vaistus. Žiūrint
iš šios pozicijos - reikėtų rimtu veidu sakyti "taip taip, mano
pažįstamiems irgi padėjo, labai geras vaistas!".