Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: CatBlack
Data: 2010-07-15 11:14:31
Zmones sako, kad ir slapimas gydo. Bet kazkaip liezuvis neapsivercia jo
vadinti vaistu.
Nemanai, kad pirmiausia, reiketu gauti patvirtinima, o tik paskiau kazka
teigti? Cia ne teise, kur nekaltumo prezumpcija galioja.
Beje, vaistas yra aiskiai apibrezta savoka.

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
Sutinku, kad ne irodymas. Bet ir ne paneigimas. Reiketu atlikti tyrimus,
ka dabar ir daro Harvardo Medicinos Mokykla.

O ka vadinti vaistu, tai ciau jau susitarimo reikalas. Jei padeda - tai
vaistas. Kinijoje Kudzu - vaistas.

Dex