Tema: Re: Kudzu vaistai.
Autorius: Dex
Data: 2010-07-15 11:20:51
Papildas nepadės, vaistas - taip :)))

O jei rimtai, tai aš visiškai nenorėčiau rištis prie terminų - papildas,
vaistas. Viskas, ka žmogus vartoja, turi vienokią ar kitokią įtaką.

O dėl to, ar aš tikiu - mano tikėjimas šia nieko nereiškia. Žinodamas
maisto poveikį organizmui manau, kad Kudzu GALI padėti (fiziologiškai, o
ne psichologiškai). O kai bus padaryti tyrimai - tada bus galima ir
patikėti jais :)

Dex