Tema: Re: ieskau klubo ar kazko
Autorius: ml
Data: 2010-07-07 13:49:52
Teisingai. Norint numesti svori, ratus aplink pilvą, tai tik maistas.
Sėsk ant dietos 2 savaitėm (aš sėdau ant "Angelo dietos" - rasi google.lt),
susitrauks skrandis, tada maistą reguliuok, gali kalorijas skaičiuoti,
mažink angliaavandenius, daugiau baltymo vartok. Tik tada pradėk sportuoti,
nes pradėjus padidės apetitas ir bus sunkiau.
Ir teisingai buvo pasakyta, kad turi keistis gyvenimo būdas, kitaip numesti
kg (jeigu numesi) sugrįš labai greit.