Tema: Re: MYSQL
Autorius: Niekados
Data: 2011-11-15 14:01:57
mano konkreciu atveju as noriu skaiciuoti pajamas uz nuoma. Tarkim menesio
pradzioje susidelioju ateinancio menesio darbo dienas, turiu vienos dienos
nuomos kaina ir as matau kiek babkiu planuoju tureti menesio gale. O viduri
menesio noriu visa tai skelti i dvi dalis : 1 . dalis kas praietis tai jau
sukaupta arba kas jau ivyko. 2 . kiek nuo skaiciuojamos dienos dar planuoju
ivygdyt. gali aisku but ir menesio begyje nuoma uz 1 diena, savaite ar dvi.
iki Valandiniu skaiciavimu kolkas sakau kokas nesileidziu nors jai reikes
gali tekt ir taip daryt. Skaidyt menesi ne i 20 darbo dienu o i 160 valandu.