Tema: Re: MYSQL
Autorius: Niekados
Data: 2011-11-07 11:13:54
tada kvailesnis klausimas nes to nesu dares.

taip suprantu reikia padaryt atskira lentle kad ir tokia :

CREATE TABLE `darbo_dienos` (`id`  int NULL AUTO_INCREMENT ,`darbo_dienos`
date NULL ,PRIMARY KEY (`id`))

o tada tokia forma apsirasyti visas darbo dienas.

INSERT INTO `darbo_dienos` (`id`, `darbo_dienos`) VALUES ('1', '2011-11-02')
INSERT INTO `darbo_dienos` (`id`, `darbo_dienos`) VALUES ('2', '2011-11-03')
INSERT INTO `darbo_dienos` (`id`, `darbo_dienos`) VALUES ('3', '2011-11-04')

ar gerai as supratau???
Stipriai nemuskit juk mokausi.

:)