Tema: Re: MYSQL
Autorius: Niekados
Data: 2011-11-07 14:39:21
Ir kaip toks rastas is personalo tarnybos turi itakot si sprendima?
Aisku  darbo dienos apskaita yra labai ivairus dalykas, darbo dienos
galibuti ir sekmadieniai ir naktines pamainos.

Bet mes pradekim nuo paprastesnio varinato :

Tarkim kad darbo diena tai yra 8 darbo valandos (8-17 val.) ir 5 dienos per
savaite ( pirmadienis - penktadienis).

Veliau galbut man gal ir kitiems prireikus galima bus nagrinet ir
sudetingenius sprendimus kaip pamaininio darbo apskaita , kur pamainos
keiciasi kas 8, 12, 24 valandos. Bet sita palikim jau veliasnem laikui.