Tema: Re: MYSQL
Autorius: OgOwAu
Data: 2011-11-13 23:20:38
o kam tau insert ...:)
suskurpk csv ;) is kokio saltinio paemes darbo dienas ir import...:)
nafig cia kas viena kelti.
Antras dalykas gali eiti atvirkstiniu keliu :) susidek nedarbo dienas ju
tikrai maziau bus:)
o tada alia $sql="SELECT id,darbo_dienos (gali dar join user_id jei
reikia i kita td) FROM darbo_dienos WHERE darbo_dienos
arba gali intervalus uzduoti pvz. per 30 (pavadinkim ji alia
$termninas=30)dienu. Ir tada ziuri kiek tas zmogus pvz. diebo dienu nuo
sios dienos - 30 d.
$sql="SELECT id,darbo_dienos (gali dar join user_id jei reikia i kita
td) FROM darbo_dienos WHERE darbo_dienos >='".date('Y-m-d')."' -
INTERVAL $termninas DAY";
kazkas panasaus na ir t.t. zaidiesi