Tema: Re: MS SQL migravimas
Autorius: CGI 600
Data: 2011-09-09 10:28:16
Dar dadesiu truputi nes nervai nelaiko, jei ant express viniojosi greitai, apie 200 vartotoju pastoviai dirba ir ahujieni selektai su kruvom funkciju tilpdavo i sekundes, tai enterprisas nihuja nevalina, selektai tikrai nekreivi, zinau kaip teisingai rasyt, ne viena ismokiau kaip resulta gauti ne per kelias minutes, kaip gaudavo, o iki sekundes ir mane biesina nezinojimas kas galetu buti, ir pi..... anyt lygios vietos

---
Zinute patalpinta is http://read-newsgroups.com/