Tema: Re: MYSQL
Autorius: Nerijus
Data: 2011-11-14 15:08:53
On 2011-11-07 14:39, Niekados wrote:
> Ir kaip toks rastas is personalo tarnybos turi itakot si sprendima?
> Aisku darbo dienos apskaita yra labai ivairus dalykas, darbo dienos
> galibuti ir sekmadieniai ir naktines pamainos.
>
> Bet mes pradekim nuo paprastesnio varinato :
>
> Tarkim kad darbo diena tai yra 8 darbo valandos (8-17 val.) ir 5 dienos
> per savaite ( pirmadienis - penktadienis).
>
> Veliau galbut man gal ir kitiems prireikus galima bus nagrinet ir
> sudetingenius sprendimus kaip pamaininio darbo apskaita , kur pamainos
> keiciasi kas 8, 12, 24 valandos. Bet sita palikim jau veliasnem laikui.

	Tokiu paprastu varijantu tai nelabai praktikoj buna. Pas mus vat buva
rashtas. Tai patikek, ne taip viskas paprasta. Vien tik pasakymas 8
darbo valandos per diena ir 5 dienos per savaite yra neteisingas, nes
dazniausiai penktadieni buva 7 darbo valandos. O kai prasideda visokie
darbo dienu perkelimai, puse, ketvirtis etato, komandiruotes, sirgimai,
ir pan. tai pasirodo, kad net pati personalo tarnyba nebezino kaip "ish
tikruju" ta darba reikia apskaiciuoti. :-)

	N. M.

	Pavyzdziui: Ar gali zhmogus dirbti nesveika valandu kieki per diena?
	Pas mus tipo negali, nes "sistema neleidzia ivesti". Nu bet logishkai
mastant jei penktadieni 7 valandos dirbamos, ir ash dirbu tik 1/4 etato,
tai turi buti galimas trupmeninis darbo laikas.
	Tarkime 1 val. ir 45 minutes? Ar chia taip negalima del Lietuvos istatymu?