Tema: Re: MYSQL
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-08 14:10:25
    1. Tokia struktura gerai tik jei reikes tik darbo dienu, galima butu vesti visas metu dienas o deti pozymi kuri darbo kuri ne tada issitrauki kaip nori.

    2. PK int cia visai nereikalingas jei dienos vedasi unikaliai pagal data...

tipo:

TABLE DIENOS { data PK, tinyint darboDiena (1 = taip/0 = ne) }

JDM.