Tema: Re: MYSQL
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-14 11:40:48
Nebus patogu kazka rimciau su SQL skaiciuot vien su nedarbo dienom... pvz. tokios realios uzduotys su kuriom susidurt teke, pvz. siuntos , jas reik per ne ilgiau kaip kazkiek darbo dienu pristatyti ir teko moduli kurt kuris rodo veluojancias siuntas, tai skaiciuot cia lengviau turint darbo dienas, nors as manau visos dienos nemaisytu su pozymiu.