Tema: Re: MYSQL
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-11-15 12:39:44
----- Original Message -----
From: "Nerijus" <nerijus_@_vkl_.l_t>
Newsgroups: omnitel.programming
Sent: 2011 m. lapkricio 14 d. 15:08
Subject: Re: MYSQL

> Tokiu paprastu varijantu tai nelabai praktikoj buna. Pas mus vat buva
> rashtas. Tai patikek, ne taip viskas paprasta. Vien tik pasakymas 8
> darbo valandos per diena ir 5 dienos per savaite yra neteisingas, nes
> dazniausiai penktadieni buva 7 darbo valandos. O kai prasideda visokie
> darbo dienu perkelimai, puse, ketvirtis etato, komandiruotes, sirgimai,
> ir pan. tai pasirodo, kad net pati personalo tarnyba nebezino kaip "ish
> tikruju" ta darba reikia apskaiciuoti. :-)
>
> N. M.
>
> Pavyzdziui: Ar gali zhmogus dirbti nesveika valandu kieki per diena?
> [...]

Su situo tai uzjauciu jei kiekvieno zmogaus atskira grafika vest tenka tada gal neiseis issiverst neirasinejant kas kazkiek laiko, bet toki grafika gal turetu pildyt koks atsakingas uz personala asmuo imonej :) man reikejo tik aplamai darbo nedarbo dienu kas del imones darbo ir tipo kazka padarom per n darbo dienu...