Tema: Re: Kokių programuotojų didesnis poreikis
Autorius: Mindaugas T
Data: 2011-06-04 19:14:00
Dar kartą rodau "ant pirštų":
Rimta kontora - darbuotojų netoli 1k, savininkai ir valdžia
užsieniečiai, personalo politika ir darbo kultūra pilnai europinė. Algų
politika visiškai skaidri. Vienintelis lietuviškumas - algos bazė
pririšta prie lietuviškos rinkos mediano.
"labai rimtos pareigos" - tokios, kur prie reikalavimų kandidatui
pamatęs "10 metų patirties" labai nenustembi.
"labai rimtas specas" - atitinkantis visus reikalavimus, įskaitant "10
metų patirties".
Mano "misija" ten - techninis interviu. "Įvertinti" technines kandidato
žinias. Visos tos  "gerokai kitokios kokybės" - čia jau mergaičių duona
kasdieninė. Tam - jei tech interviu tvarkoj - atskiras interviu. Neretai
daugiau nei vienas.
Jei tiek tech kvalifikacija, tiek "gerokai kitokios kokybės" tvarkoj -
vėl viskas iš pradžių, tik jau su pačia kontora.
O ko Tamsta čia kabinėjies, nelabai suprantu.