parasta, darbuotojo zinios reikalingos kazkokiom uzduotim atlikti. Zmogus visko zinoti negali, todel iskilus konkreciai problemai kursai, knyga, ar kita mokymo priemone butu greitesnis ir kokybiskesnis budas ta problema isspresti. Kadangi mokymas yra priemone problemu sprendimui, gali palyginti kaip imoneje sprendziomos problemos naudojant priemones kurias gali ivertinti - kodes, monitoriai, klaviatura, kondicionierius. Jei matai, kad sedima ant nepatogiu kedziu, dirbama su 15-kiniais monitoriais, programuotojai sedi slapiais marskineliais (vasara), tai gali daryti isvada, kad darbdaviui nelabai rupi gerinti darbo salygas, todel ir investiciju i tavo mokymasi tiketis nereiktu. Ir atvirksciai. "trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message news:is8om0$63v$1@trimpas.omnitel.net... > 2011.06.02 16:47, jo rašė: > >> Tegu patys darbdaviai ir damokina perspektyvius darbuotojus. > > Na, yra darbdaviai, kuriems reikia čia ir dabar. Yra, tikiu, ir tokie, > kurie damokintų/damokina. Klausimas: kaip nustatyt, kuris perspektyvus? > > Beje, "darbdaviai damokina" neatrodo labai perspektyviai. Bet va, > "suteikia galimybe dasimokint" - kitas reikalas.