realiai viskas priklauso nuo situacijos. Jei zmogus priimtas konkreciai problemai spresti, pvz yra tinklo problemu, ir reikai padidinti pralaiduma, tai bus ieskomas zmogus, kuris gali tai sutvarkyti ir jei _toks_ buvo rastas, niekas neskirs jam laiko menesi pasiskaityti kaip veikia tinklu protokolai, jis reikalingas problemai spresti. Bet jei tikimasi, kad ateityje gali buti panasiu problemu tada galima paieskoti naujo/esomo darbuotojo, kuris galetu tokias problemas isspresti. Bet reikai nepamirsti, kad mokykla baigem jau seniai, ir niekas apart to zmogaus nera suinteresuotas ji stumti kazkur mokytis. Cia ne darbdavio pareiga ismokyti darbuotoja, o darbuotojo pareiga/noras islaikyti jo kvalifikacija. Darbdavys siame procese gali tik pagelbeti skirdamas laiko/lesu siam procesui. "MiescionisIsKaimo" <a@a.com> wrote in message news:iscn6q$f0n$1@trimpas.omnitel.net... > As manau, kad kai kurie darbdaviai per daug sureiksmina tai, ka jie vadina > "mokinimu". Tikru apmokymu (kursai ir t.t.), praktiskai, retas kuris > siuncia. Paprastai tie vadinami "mokymai" susiveda i nieka kita, bet > buferinio laiko skyrima darbuotojui. O paskui skundziasi, kad pabego, ale > jie kazkoki zygdarbi nuveike - skyre laiko apsiprast ir mokejo juokinga > alga, kur net pagal Graduate programas, galima rast kontoru mokanciu bent > dvigubai daugiau... > Realiai, didesnese kontorose net ir labai patyrusiems darbuotojams pirmi > ~3 menesiai buna investicija i ateiti, be dabartiniu rezultatu. >